fbpx

Pakiety RODO dla gabinetów i przychodni medycznych

Dzięki dedykowanym pakietom RODO odciążam osoby prowadzące gabinety i przychodnie lekarskie przy wdrażaniu RODO w ich działalności. Pakiety są zgodne z wymogami Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych oraz przepisami sektorowymi branży medycznej.

Pakiet RODO mogę dostosować do działalności:

  • gabinetów lekarskich,
  • praktyk fizjoterapeutycznych,
  • praktyki lub poradni psychologicznej,
  • sklepów zaopatrzenia medycznego,
  • laboratoriów medycznych,
  • punktów aptecznych,
  • aptek, etc.

Pakiety RODO – jak to działa?

Krok 1. Zamówienie

Wybierasz w sklepie pakiet RODO wg ilości osób zatrudnionych i zamawiasz online lub telefonicznie. Opłacasz zamówienie.

Krok 2. Ankieta

Wystawiam fakturę VAT i przesyłam wraz z ankietą ⇒ kilka krótkich pytań, np. czy gabinet ma własną stronę www, ilość osób zatrudnionych, rodzaj wykonywanej działalności medycznej, etc.

Krok 3. Przygotowanie pakietu

Przygotowuję odpowiednie dokumenty i zalecenia RODO do wdrożenia wg rodzaju działalności, liczby zatrudnionych i odpowiedzi z ankiety.

Krok 4. Wysyłka pakietu

Dokumenty RODO wysyłam pocztą kurierską, a pozostałe zalecenia przesyłam elektronicznie wraz z przejrzystą instrukcją ich wdrożenia.

Krok 5. Zastosowanie

Postępujesz wg otrzymanej instrukcji, np. przekazujesz pacjentom informację RODO, podpisujesz procedury, wydajesz upoważnienia, etc.

Opinie o współracy ze mną

 

Wybierz swój pakiet:

praktyka jednoosobowa

970 zł

Płatność jednorazowa

  • Polityka prywatności na stronę www
  • Informacja RODO dla pacjenta
  • Rejestr czynności przetwarzania
  • Polityka bezpieczeństwa danych
  • Procedura udostępniania danych
  • Postępowanie w przypadku naruszenia
  • Instrukcja bezpieczeństwa IT
  • Analiza ryzyka RODO dla praktyki
  • Umowa powierzenia danych
  • Formularz zgody na cele marketingowe
  • 30 min. konsultacji online

Przychodnie i kliniki

1670 zł

Płatność jednorazowa

  • Polityka prywatności na stronę www
  • Informacja RODO dla pacjenta
  • Informacja RODO dla pracownika
  • Rejestr czynności przetwarzania
  • Polityka bezpieczeństwa danych
  • Procedura udostępniania danych
  • Postępowanie w przypadku naruszenia
  • Instrukcja bezpieczeństwa IT
  • Analiza ryzyka RODO dla przychodni
  • Upoważnienia i oświadczenia o poufności
  • Umowa powierzenia danych
  • Formularz zgody na cele marketingowe
  • Informacja o monitoringu dla pacjentów
  • Informacja o monitoringu dla pracownika
  • 120 min. konsultacji online 

Najczęściej zadawane pytania:

1. Jak wybrać odpowiedni Pakiet RODO dla mojego gabinetu?

Pakiety zostały tak przygotowane, aby w 100% odpowiadały konkretnej działalności medycznej i skali działania. Dokumentacja jest dopasowana do przepisów branżowych, które również muszą zostać uwzględnione przy wdrożeniu RODO. W związku z tym najlepszym wyborem jest przede wszystkim wybranie wielkości zatrudnienia, a następnie podanie w ankiecie rodzaju wykonywanej działalności medycznej.

To wyboru jest Pakiet dla gabinetu 1-osobowego lub Pakiet dla przychodni i gabinetu 1+.

2. Czym się różni Pakiet RODO dla gabinetu 1-osobowego od Pakietu dla przychodni i gabinetu 1+?

Pakiet RODO dla gabinetu 1- osobowego to indywidualna dokumentacja RODO przygotowana dla konkretnej osoby wykonującej zawód medyczny w ramach własnej praktyki lekarskiej lub pokrewnej działalności.

Pakiet RODO Przychodnie i gabinety 1+ to z kolei indywidualna dokumentacja RODO przygotowana dla podmiotów branży medycznej i pokrewnych, w których zatrudnieni są pracownicy lub współpracownicy. Pakiet jest dopasowany do 15 osób zatrudnionych lub współpracujących. Przy większej liczbie pracowników proszę o kontakt przed zakupem pakietu, gdyż należy mieć na uwadze, że przy większej skali działania mogą być potrzebne dodatkowe działania, np. analiza potrzeby wyznaczenia IOD, etc.

Różnica w pakietach dotyczy przede wszystkim tego, że pakiet dla 1-osobowego gabinetu nie uwzględnia czynności przetwarzania danych dotyczących kandydatów do pracy i pracowników. To oznacza, że w rejestrze czynności, analizie ryzyka i politykach bezpieczeństwa danych nie opisujemy zasad przetwarzania danych z udziałem innych osób niż osoba prowadząca praktykę. Ponadto w takim pakiecie nie ma upoważnień do przetwarzania danych, ani informacji RODO przekazywanych osobom zatrudnionym, czy kandydatom do pracy.

3. Jak mogę zamówić wybrany Pakiet?

Wybrany Pakiet można zamówić na dwa sposoby:

– Zamówienie można złożyć i opłacić bezpośrednio w Sklepie wybierając odpowiedni Pakiet oraz wypełniając formularz zamówienia, w którym podane zostaną dane podmiotu, dla którego ma zostać przygotowany Pakiet i wystawiona faktura VAT.

– Wybrany Pakiet można zamówić także telefonicznie lub pocztą e-mail.

4. Jak mogę zapłacić za Pakiet?

Składając zamówienie w Sklepie można zapłacić online (płatności obsługuje PayU) lub wybrać przelew tradycyjny. Przy wyborze przelewu tradycyjnego w Sklepie lub przy zamówieniu telefonicznym wystawiam fakturę pro-forma, na podstawie której należy dokonać płatności na konto. 
Płatności można dokonać jednorazowo lub w systemie ratalnym (raty PayU).

5. Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak, na Pakiet jest wystawiana faktura VAT. Jestem czynnym płatnikiem podatku VAT.

W cenę każdego Pakietu wliczone jest już 23% podatku VAT. Faktura jest wystawiana i przesyłana pocztą e-mail po zaksięgowaniu płatności. Przy płatności online wystawiana jest od razu faktura VAT. Przy przelewie tradycyjnym fakturę VAT do pro-formy wystawiam dopiero po odnotowaniu płatności.

6. Jaki jest termin realizacji Pakietu?

Pakiet jest przygotowywany w ciągu 14 dni, licząc od dnia następnego po zaksięgowaniu płatności. Do czasu realizacji trzeba także doliczyć 2 dni na przesyłkę drukowanej części Pakietu, która jest przesyłana pocztą kurierską (Pocztex48) na adres zamawiającego.

7. W jakiej formie otrzymam Pakiet?

Pakiet zawiera niezbędne dokumenty, rejestry i formularze, które są przygotowywane dla konkretnej praktyki lub podmiotu medycznego w formie drukowanej i elektronicznej. Do dokumentacji jest dołączona także Instrukcja wdrożenia, która krok po kroku w przystępny sposób opisuje, jakie czynności należy wykonać, aby sprawnie wdrożyć wszystkie dokumenty i zasady.

W formie drukowanej są wszystkie procedury, instrukcje, rejestry i analizy, które muszą zostać zatwierdzone i podpisane przez osobę reprezentującą administratora danych (właściciel praktyki, zarząd, kierownik podmiotu leczniczego, etc.) Dokumenty są wydrukowane i umieszczone chronologicznie w poręcznym segregatorze. Całość jest przesyłana pocztą kurierską na adres zamawiającego.

W formie elektronicznej są natomiast wszystkie informacje i dokumenty, które będą wymagały aktywności po stronie praktyki lub podmiotu medycznego, np. informacje RODO dla pacjentów, informacje o stosowanym monitoringu, polityki prywatności na stronę www, etc.

8. Czy mogę zmienić zakres usług dostępnych w Pakiecie?

Zakres usług dostępnych w Pakietach jest stały i zawiera niezbędne dokumenty, które są przygotowywane pod kątem konkretnej działalności medycznej i skali działania.

Jeśli jednak zakres działania czy przedmiot działalności jest szerszy, to zawsze jest możliwość indywidualnego wdrożenia RODO i dostosowania usług do bieżących potrzeb podmiotu. W takiej sytuacji najlepiej skontaktować się ze mną telefonicznie lub przez formularz kontaktowy w celu umówienia bezpłatnej konsultacji online i ustalenia, jaki zakres usług byłby najbardziej odpowiedni.

9. Dla jakiej działalności medycznej można dostosować Pakiety RODO?

Pakiet RODO może zostać dostosowany do działalności:

  • gabinetów lekarskich,
  • praktyk fizjoterapeutycznych,
  • praktyki psychologicznej,
  • sklepów zaopatrzenia medycznego,
  • laboratoriów medycznych,
  • punktów aptecznych,
  • aptek, etc.
error: Nie kopiujemy!